Leiding:

Rozemarijn – Sylvia

bevers@scoutingminerva.nl

Bevers (4-7 jaar)

De bevers zijn jongens en meisjes van 4,5 tot 7 jaar, die spelen in het fantasiedorp Hotsjitonia, hier beleven ze allemaal avonturen samen met de bewoners van dit dorp. Iedere bewoner heeft zijn eigen interesses en activiteiten, de bevers doen dus veel verschillende dingen tijdens de opkomsten. Centraal staat bij de bevers het samen spelen en samen delen, verder leren de bevers kennis maken met scouting door bijvoorbeeld het leren van de eerste knopen, broodjes bakken boven het vuur en het oplossen van speurtochten, die wij hikes noemen.
Af en toe komen ook bewoners van Hotsjitonia langs waarmee we de opkomst samen vieren. Bas Bos kan bijvoorbeeld goed hutten bouwen, Keet en Fleur Kleur kunnen je goed helpen bij het knutselen. En zo zijn er nog meer figuren. Zo proberen we samen te spelen, te leren en te accepteren op de opkomsten.

Verder halen de bevers minstens 1 keer per jaar een insigne, deze insignes zijn gekoppeld aan de bewoners van het dorp Hotsjietonia. En dus hebben de activiteiten die de bevers gaan doen voor dit insigne ook te maken met de bewoner op de badge.

Wil je een keer komen kijken? Dat kan! Je mag zelfs 4 keer GRATIS komen kijken voordat je besluit of je lid wil worden

Momenteel is er geen invullen voor dit onderdeel. Indien er voldoende animo is gaan we hier weer naar kijken.

Nieuweweg 1
1782 AZ Den Helder