Leiding:

Leiding- Julian

scouts@scoutingminerva.nl

Scouts (11-15 jaar)

Ben je tussen de 11 en 15 jaar dan ben je welkom bij ons als scout. Wij zijn een actieve groep die redelijk veel zelfstandig doen. Wat doen we dan zoal? Eigenlijk teveel om op te noemen, maar we zullen een paar voorbeelden geven. We bouwen torens, keukens en andere dingen, we leren goed en veilig te zagen, hakken en hoe goed om te gaan met onze natuur.

We koken op ons zelf gemaakte kampvuur, gaan op kamp (zowel zomerkamp als weekend), zijn bezig met tochten en routes, we hebben af en toe een dropping of greppeltocht. En als jullie zelf nog ideeën hebben zijn deze natuurlijk ook welkom want programma’s maken we samen.
Ben je nieuwsgierig? Kom dan langs je mag 4 keer GRATIS meedraaien, dus wat houdt je tegen !

Nieuweweg 1
1782 AZ Den Helder